awesome

har haft en super bra dag idag! gick hem till mina kusiner & grillade först & så. sen drog jag ut med ida på byn.
inte mkt till ös, men vi hade sköj ändå heheh
gick till elan för jag skulle väl tjocka lite. sen kollade vi på kingkong där ett tag hahah
sen drog ida hem & precis innan jag kom in så sprang det en jävla grävling framför fötterna på mig.
höll fan på att dö ;o
så har väl min dag vart idag, alltså helt awesome. mår så jävla bra just nu, älskar verkligen livet!
puss

lite pics från kvällen el nåt

.
gott!
.




Kommentarer
Postat av: Anonym

blir så glad när jag hör att du mår bra vännen!

Hel mysigt att umgås!

Love u

2011-04-22 @ 22:56:16
URL: http://idaalexandranorling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0