all along i knew this was wrong, but still worth dying for.

hart vart hemma ett tag nu. tog det tidiga tåget så inte hela dan försvinner.
mummo & ukki hämta mig från stan sen bjöd dom mig på subway. det gjorde helt klart min dag.
har sovit 3 timmar imorse så är bra död. satt på donken till 5 på morron, nolifer.
helgen har väl vart helt OK. kunde blivit bättre dock.
~
sitter nu & försöker plugga lite, men det går ju som det får. tror jag inte har gått på en kurs & knappt fattar nånting. psykologi kommer förstöra mina underbara betyg :((((
denna vecka kommer endast bestå av plugg. tack gode gud att det är bara lite mer än en vecka kvar innan lov!


jaja ska nog lägga mig fort mamma kommer hem hade jag tänkt, vilket blir typ vilken sekund som helst. hörs sen!




lägger upp en bild på våra snygga "drinkar" vi gjorde för nåra helger sen.
fult


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0