solsidan

sitter nu & kollar på solsidan som de flesta andra gör, elr rätt många iaf hehehe.
nu är iaf apu-uppfigterna klara. sköönt.
imorn blire ju skola & efter det drar jag till kupolen & härjar lite.
får se om jag hittar nått fint till tobias som fyller 20 snart! :)
nu är iaf apu-uppfigterna klara. sköönt.
imorn blire ju skola & efter det drar jag till kupolen & härjar lite.
får se om jag hittar nått fint till tobias som fyller 20 snart! :)


har planerat min vecka lite grann faktiskt, n00b jag är.
måndag; kupolen
tisdag; kanske köpa ny säng, & baka smelor hehe
onsdag; sola&träna maybe & plugg förhoppningsvis.
torsdag; chilla/träna?
fredag; åker till älskling.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0