arg till tusen

måste bara skriva ur mig. är så jävla arg så ni anar inte.
är så jävla less på folk som klagar på mig hela tiden.
varför kan ni inte bara låta mig leva mitt liv & sköt ert eget ist.
ni klagar på 

han

med, "hitta nån närmare", "han är inte bra för dig" osv, men jag är lycklig nu för en gångs skull, jag har aldrig älskat någon så mkt som jag älskar han.
ni verkar inte ens vilja att jag ska vara glad, att jag ska få leva mitt liv som jag vill för att jag ska må bra.
ärligt så bryr jag mig inte vad ni säger för jag kommer inte ändra nånting.
men det ni säger sårar faktiskt, för det förstör, mer än ni anar.
& du är värst.
hoppas ni mår bättre än mig för tillfället iaf
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0