hemsk dag

usch har vart min sämsta dag på länge. känns som om allt har krånglat.
är sjukt skoltrött nuförtiden, skolan suger rent ut sagt justnu.
satt på en varm jävla buss till ludvika, trodde fan jag skulle avlida. inget som fläkta elr nånting ;s
imorn äre helg, sköönt men åker inte till älskling som jag trodde.
så är väl lite små depp. hatar att vara hemma, helt värdelöst.
nu ska jag ladda ner lite musik osv sen soooova. om inte måsjävlarna ska hålla mig vaken inatt igen.
.
sen är jag så jävla less på folk som klagar på en & en som står mig närmast hela tiden. blir så jävla slut att få höra massa skit från er.
sköt erat så sköter jag mitt. klarar mig helt själv utan erat tjat!
ja nu har jag klagat klart osv
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0