less

åååhh blir så jävla less.
seriöst, alla mina vänner bor minst 15 mil bort, träffar dom väldigt sällan.
känner mig så sjukt ensam hela tiden. finns liksom bara ett fåtal jag litar på, typ 3 st.
har skit svårt att lita på folk, för alla sviker mig hela tiden.
har svårare & svårare att lita på människor, för saker som hänt förut & att nästan alla går bakom min rygg.

tack alla ni som verkligen bryr er & alltid kan lita på & finns där.
älskar er. ♥


noob jag är men ville väl skriva av mig typ elr nå skit
alla mina vänner & min pojkvän bort minst 15 mil bort, träffar mina vänner väldigt sällan. träffar dock har skit svårt att lita på folk, för alla sviker mig hela tiden. har svårare & svårare att lita på människor, för saker som hänt förut i mitt liv & att alla går bakom min rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0