måndag

& första skoldagen avklarad efter lovet & jag har redan tröttnat. känner att det kommer bli en bra vecka ELLER?!
sen har vi fått nått arbete där man ska göra en aktivitet med klassen, enskilt, kommer kort sagt avlida.
aja det kunde ha vart värre.
iaf rättså chill dag i skolan annars, hände inte mkt.
hade utvecklingssamtal som tog 10 minuter, så vi drog til kupolen & handla lite.
hittade lite kläder men får se om jag orkar lägga upp nå bilder hehehe
nu ligger jag & tittar på "en unge i minuten" jag inser nu att det gör rätt ont.
ser fram emot när den dagen heheh
puss


lite söta bilder från lovet typ

coolt isberg i siljan tyckte jag
.
älsk krattar lööööööööv
.

.
hampus & tobias <3
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0