ett liv, en dröm och en inre längtan, att allt ska bli bra och någonting ska hända.

sitter vid datorn & inte gör nånting. är helt slut fast jag inte gjort nånting.
dock var jag & tobias & "jobbade" lite idag så fick lite pengar. gött.
ska nog sova snart. imorn åker vi till mora & härjar lite. sen åker jag hem på lördag, bra tråkigt & trögt.
måste plugga hela söndagen med. kul liv!
sitter vid datorn & inte gör nånting. är helt slut fast jag inte gjort nånting.
dock var jag & tobias & "jobbade" lite idag så fick lite pengar. gött.
ska nog sova snart. imorn åker vi till mora & härjar lite. sen åker jag hem på lördag, bra tråkigt & trögt.
måste plugga hela söndagen med. kul liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0