mina sömnlösa nätter, dom blir bara fler och fler

höj! glider runt här hemma & äter mig fet som vanligt när jag blir rastlös.
ska snart lägga mig iaf. slutar halv 2 imorn ist för halv 4 så det är ju lite skönt iaf.
ska försöka sälja lite kakor så man får skiten klart.
idag har det hänt lite grejer iaf, hade en lektion sen drog jag & tina till subway & käka.
ÅHH GUD SÅ GOTT.
äter nog där på fredag med heheh.
sen har vi härjat runt på stan tills filmjävuln skulle börja för vi kom inte in för det va låst. bra jobbat.
ja..var väl det tja

allt känns bak och fram
in och ut och upp och ner
det känns som att något har gått snett
men jag vet inte vad
allt känns bak och fram
in och ut och upp och ner
det känns som att något har gått snett
men jag vet inte vad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0