when it hurts i wonder if it's worth it but when it works, it's perfect

tjena
sitter & försöker plugga lite till provet imorn men det går inge vidare kan jag ju påstå. allt går ut lika fort om det kom in. aja går väl åt skogen med det där provet.
har då icke hänt mkt idag kan jag lova. skola som vanligt & den var väl lika seg som alltid. speciellt sista lektionen då alla blev bra sura på läraren. dock hade vi en bra anledning!
sen drog jag till stan & köpte nagellack ( elr jag valde ut & mamma betala för jag är ju pank )
resten av dagen har jag försökt pluggat men blev ju inte så mkt av, datorn frestades lite för mkt hehehe
men ska dock ta tag i skiten nu så vi hörs väl imorn i guess.
wöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0