oooooooooorkaaaaaa

blev hemma från skolan idag, mådde så sjukt illa imorse. hade så ont i magen, kunde varken ligga sitta elr stå , så mamma tyckte väl att jag skulle va hemma, bra typiskt eftersom jag faktiskt ville till skolan för vi skulle leda en friidrottstävling i kvarnsveden, men det blev ju inge av.
har förövrigt inte gjort ett piss, plocka lite på rummet men ska väl försöka skriva klart min svenska saga idag för den ska nog in imorn om jag inte minns fel.
-
igår blev det kupolen med glejjan som sagt, vi hittade ingening, bara lite små grejer som egentligen inte var nödvändigt heheh. blev så deppiga så vi drog en varsin kebabtallrik. gott.


nu ska jag dö elr nåt. laga mat kanske skulle va lite vettigt eftersom jag inte ätit nåt än.



bjuder på en ful & oseriös bild. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0