varför kan inte allt bara vara som förut?

TJA
har vart lite glest med inlägg men har haft fullt upp typ elr nåt.
iaf skolan har väl vart helt okej. fick sluta 1,5 timme tidigare för engelskan va inställd.
så drog till bergaskolan & fixade en apu plarre. får se om jag får den då. kan ju alltid hoppas!
just nu sitter jag & tittar på tv & äter mango & grejer. mums!
_____________________________________________________________________________

varför kan allt bara inte va som förut.
har ingen ork elr lust att gå upp på morgonen, vill bara somna om &
glömma allt jobbiga.
minnen som jag vill få bort. men allt jag ser, platsen, vägen ,numret
allt påminner om det. kommer aldrig att glömma, elr förlåta.
saknar att vara glad.
bara dö tack.
.
åååh blir lack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0