amen tjena

Tjenare!
Gårdagen var helt ok! rätt lyckad tyckte jag igår om man jämför med förra helgen.
trevligt folk osv osv.
mina bruds pallade inte trycket allt för länge så fick typ rocka själv, men det gick väl det med!
nu äre bara att tagga till nästa helg sen blir det slutrockat nåra helger framöver.
~
Idag har det då inte hänt mycket alls. va ute & härja med grabbarna på morgonkvirren sen drog jag & kollade på brorsans sista match. vann med 13-6 om jag inte minns fel.
resten av dan har legat på chillmode.
ska inom kort dra ut på en promenix med evelina ser det ut som. om hon ska vakna idag så att säga.
imorn börjar sista veckan på APU:n, bra, dåligt? jadu både &. sen är det typ påsklov efter det.
blablabla ja var väl det jag hade på hjärtat
wöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0